søndag 18. november 2012

Oppfunnet ny sykdom

Okei! sensasjon!
jeg var heldig her forleden da jeg plutselig fikk et nytt ord i mitt vokabular.
SASQUALITES!
Jeg begynte å smake på ordet og kom fram til at det hørtes ut som en sykdom.
Yes, it is true... I have sasqualites!

Og nå den viktigste oppfinnelsen rundt ordet, nemlig sykdommen i seg selv:

En pasient med diagnosen Sasqualites, blir ofte observert som en som i alt for stor grad tar livet som det faller seg, klarer ikke bekymre seg og har en overlegen tro på at universet vil ta vare på ham så lenge han bare gjør ting som gleder og at alle er ett.
I de aller fleste tilfeller synes pasienten alltid å være kapabel til å stille denne diagnosen selv tross mangel på medisinsk utdanning.

Fra idag av skal alle som spør meg, inkludert doktoren få høre hva jeg lider av. Eller for å si det på en annen måte, hva jeg ikke lider av. :)
-Jo du skjønner, jeg har sasqualites..
*Åhhh.. Stakkar deg...
-Neida.. Det ordner seg det..


Sendt fra min iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar